Sponsorer

Medlemmar i Hallsbergs Brukshundklubb får 10 % rabatt vid bokning av behandling hos

K9 Care Friskvård och Rehabilitering mot uppvisande av giltigt medlemskort.

K9 Care Friskvård och Rehabilitering finns strax utanför Kumla. Klicka på loggan ovan för mer info.

Se också K9 Cares facebooksida

Medlemmar i Hallsbergs BK får 10% rabatt vid bokning av träning hos Emelie. Läs mer HÄR under Privat träning

Caparol Färg Örebro.
Mot uppvisande av giltigt medlemskort får du som medlem i Hallsbergs Brukshundklubb 25% på Caparols färger, 20% på verktyg och 15% på tapeter.

Caparol Färg finns på Adolfsbergsvägen 4 i Örebro

Rosabandetinsamlingen som Hallsbergs Brukshundsklubb haft under oktober har resulterat i 5 200 kronor till forskningen runt bröstcancer.

Tack till alla som bidragit till insamlingen och tack till våra sponsorer som skänkt så många fina priser.

Dogman

Hallsbergs smådjursklinik

Bäckatorpsskäggets kennel

Ledängs gård

Marianne Sandberg

Noza smådjursklinik

4bensrehab

K9 care

Hildurs hundkul

Spretiga ladan

Flockens hundcenter

Emelie Hörman

Tassemarks hund

Rolf Vasstun

Fredrikssons måleributik

Folksam

Schiölds hundkoja Friskvård, rehab & träning

NU ÄR VI ANSLUTA TILL SPONSORHUSET!

Brukar du handla på nätet? Händer det att du bokar hotell privat eller genom ditt arbete? Hallsbergs Brukshundklubb har ett samarbete med Sponsorhuset där både du och föreningen får pengar när du handlar på nätet.

Idag är över 200.000 personer i 8.000 föreningar medlemmar hos Sponsorhuset. Som medlem får du ”rabatter” från CDON, Svenska Spel, Hotels.com, Adlibris och över 500 andra nätbutiker. Rabatten betalas ut i riktiga pengar och delas lika mellan dig som handlar och Hallsbergs Brukshundklubb. Du kan också välja att hela rabatten ska tillfalla Hallsbergs Brukshundklubb.

Bli gratis medlem här: